Stwórz własną stylizację modową i podziel się nią na swoim blogu:)

Witajcie:)

Taką oto stylizację na karnawał udało mi się dzisiaj stworzyć , jest ona w 100% zgodna z moim stylem ;)

Chcecie wiedzieć jak to zrobiłam? Zapraszam do krótkiej lekturki:)

 karnawał w złocie
            
Dzisiejszy post będzie przydatny dla osób, które lubią tworzyć własne stylizacje modowe i dzielić się nimi z innymi, kiedy mamy jakiś pomysł, a w szafie niekoniecznie jest to czego chcemy. Posłużymy się aplikacją dostępna na portalu urstyle :) w zakładce 'kreator'. Znajdziemy tam całe mnóstwo przedmiotów (buty, ciuszki, biżuteria, itp.). Po zarejestrowaniu się możemy zapisywać naszą stylizację oraz udostępniać w social media. Możemy dodawać gotowe ramki oraz napisy tak jak ja to zrobiłam. To fajna zabawa, która pobudza i inspiruje wyobraźnię.

Podoba się Wam idea portalu? Mi bardzo:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz