Moje TOP 5 kosmetyków w 2015 roku

Hej Kochani!

Dzisiaj będzie o 5  kosmetykach, które towarzyszyły mi  roku 2015 każdego niemalże dnia i bez których moje samopoczucie z pewnością nie byłoby tak doskonałe;) Zapraszam do oglądania.


Super podkład, którego używam na codzień, aplikuję go na mokro gąbkowym jajeczkiem z Donegala. Kolor idealny dla mnie to sand beige 180 do cery mieszanej i tłustej. Do matowienia w ubiegłym roku używałam rożnych pudrów, głównie w kamieniu. Najlepiej sprawdził się w połączeniu z  Eveline celebrities beauty (kolor transparent) oraz Rimmel Stay matte , long stay pressed powder (kolor transparent).


Kolejny wybór to przedstawiana tu kiedyś mgiełka od Victoria's Secret, postanowiłam jednak pójść krok dalej i aktualnie jestem posiadaczką mleczka do ciała i kolejnego opakowania mgiełki:)Zapach jest czarujący.



Kolejny kosmetyk to rozświetlacz od Wibo-Diamond Illuminator. Nie ma drobinek i tworzy perłową poświatę. Niedługo u mnie zobaczy denko, jest wydajny i ma bardzo przystępną cenę.




Kolejne dwa produkty są od Loreal. Pierwszy to tusz do rzęs So couture z serii volume million lashes -ma poręczną silikonową szczoteczkę, która dobrze rozprowadza tusz na rzęsach i tusz nie odbija się pod oczami.
Kolejny produkt to absolutny hit-eyeliner so couture. To moje drugie opakowanie i na tym się nie skończy. To stożkowy pędzelek zbudowany z włosków które idealnie malują kreskę na oku. Koniec z silikonowymi które szybko wysychają. Jest bardzo trwały i nie wysycha- po prostu jest niezawodny.

Tak rysuje się moja mega5 z ubiegłego roku. A jak wyglądają wasze zestawienia?

ps. Jeśli chcecie wiedzieć jak wykonać taki obraz z ledami który jest tutaj w tle to zapraszam na mojego drugiego bloga obrazek-LED it snow;)




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam podkład Revlon Colorstay i tusze L'Oreal z serii Volume Million Lashes :)
    Mam też ten rozświetlacz, ale jeszcze go nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę ,że najfajniejszy efekt jest jak nakłada się go jako pierwszy ładniej stapia się potem z różem i bronzerem:)

      Usuń
  2. Również uwielbiam podkład Revlon Colorstay ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład z revlona to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko podkład, ale według mnie nie nadaje się on na całoroczne stosowanie, tylko na jakieś wielkie wyjścia lub zimę - jest za cieżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go aplikuję gąbką na mokro i jest całkiem inny efekt niż pędzlem:)mogę przez to stopniować grubość i ilość warst:) ale faktycznie w upały może być ciut cieżki dla niektórych.

      Usuń