Dwa lakiery z najnowszej kolekcji Golden Rose 60sec i pyłek "syrenka" z Indigo

Dzisiaj post o nowościach od Golden Rose. Zakupiłam niedawno dwa lakiery z najnowszej kolekcji Golden Rose 60 sec Express Dry (7ml). Moje kolory to jasne pastelowe: delikatna pistacja (15) oraz ciepły róż (13). Lakiery schną bardzo szybko ciut dłużej niż 60s ale dają radę. Dwie warstwy pokrywają bez prześwitów. Cena na wysepce 4.90pln juppiii:D!


Widziałam całą kolekcję. Obfituje w wiele pastelowych barw idealnych na lato. Można wymalować sobie np. całą dłoń w pastelowych barwach każdy paznokieć inny. W kolekcji znajdziemy też piękne róże w jagodowych odcieniach.  Z pewnością będą wspaniale kontrastować z opaloną skórą.

Co wprawiło mnie ostatnio w zachwyt to opiewany na blogach pyłek dający efekt syrenki czyli tęczowego blasku ze złotą poświatą. Pyłek ten zakupiłam u dystrybutora w firmie Indigo. Zamówiłam też oliwkę do skórek o zapachu Seventh Heaven o której mam nadzieję niebawem napiszę.



Sam pyłek wygląda bardzo niepozornie w opakowaniu na każdym jednak kolorze lakieru będzie wyglądał inaczej. Nadaje tęczowy poblask ze złotymi drobinkami i wydaje mi się, że pełnia jego rozkwitu jest widoczna dopiero na lakierze hybrydowym. Mój aparat "zjadł" cały efekt zostały tylko marne drobinki. A takie było spektakularne zjawisko;) Ja nałożyłam go na lakier GR Color Rich nr 64 pędzelkiem do makijażu i pokryłam paznokieć topem Eveline "płynne szkło".


A wy jaki macie sposób na "syrenkę"? no i czy już posmakowałyście nowych lakierków od GR?


pozdrawiam gorąco


7 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że mnie zaskoczyłaś, do tej pory myślałam, że "syrenka" jest przeznaczona tylko do hybryd! U mnie najlepiej sprawdza się na białym lakierze, na kolorowych efekt już mi się tak nie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! widziałam na białych hybrydach u mojej siostry, po prostu bajka:) Spróbowałam na zwykły lakier ale dałam dwie warstwy topu. Efekt nieco inny ale w pracy koleżanki zwróciły na paznokcie uwagę;)ciekawe jak na białym zwykłym lakierze to będzie wyglądało.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam że GR ma w ofercie nowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wysepce GR w pobliskiej galerii pojawiły się w piątek dopiero. Wiec swiezynki :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego pyłku, a z tego, co widziałam, pięknie prezentuje się w połączeniu z białym lakierem.

    OdpowiedzUsuń