Zalotny makijaż z paletką Undressed od MUA, folią Rose Gold oraz Rouge Edition Velvet



Dzisiaj chciałabym  pokazać zalotny makijaż oczu wykonany paletką Undressed z MUA oraz foliowym cieniem w kolorze Rose Gold od MUR.




Cienie jakie wykorzystałam z tej paletki:


To jedna z moich ulubionych paletek od  MUA ponieważ jest bardzo uniwersalna kolorystycznie. Można nią wykonać zarówno dzienny jaki i wieczorowy makijaż. W blogosferze stała się bardzo popularna i zyskała miano dupe'a paletki z Urban Decay. Cienie bardzo dobrze się rozprowadzają, nieco pylą przy nakładaniu i może lepiej najpierw zrobic makijaż oczu a dopiero potem nakładać podkład. Możemy wykonać nimi makijaż piwnych jak i niebieskich oczu. Korzystając z okazji postanowiłam zaprezentować Wam na ustach Rouge Edition Velvet w kolorze So happink. Idealnie pasuje do tego odcienia środkowy róż z recenzowanej wczoraj paletki róży sleek-pumpkin. 

Jak Wam sie podoba w takim wydaniu makijaż z tej paletki?

pozdrawiam








6 komentarzy:

  1. zapomniałam już, że mam tę paletkę:) wspaniała jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż przepiękny! Jak tylko w końcu gdzieś dostanę foliowy cień w tym kolorze będę mogła coś wyczarować :-) a kolor pomadki obłędny! Musi być moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż. Do tego podoba mi się Twoja orientalna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, podoba mi się połączenie tej złotej folii ze srebrnym cieniem, na dodatek fantastyczny kolor ust

    OdpowiedzUsuń