Moje Ombre Hair...

Postanowiłam coś zmienić w moich włosach i niedawno skusiłam się na Ombre. Zabieg wykonywałam  w zakładzie fryzjerskim. Metoda jakiej użyła moja fryzjerka to "na tapir". Moje włosy zostały wytapirowane i na te kosmyki, które zostały był nałożony rozjaśniacz. Kolejno poszedł płyn tonujący. Nie były używane żadne farby, a sam rozjaśniacz był nałożony tylko jeden raz i grubiej na końcówki które są jaśniejsze. Sam rozjaśniacz różnił się od znanych mi rozjaśniaczy tym, że miał raczej biały niż niebieski odcien i totalnie nie miał żadnego zapachu co mi bardzo odpowiadało. Jestem bardzo zadowolona z efektu tym bardziej, że moje włosy miały sporo czerwonych i miedzianych odcieni ze względu na ich farbowanie. Moje włosy były kilka lat temu rozjaśniane w salonie pracującym na produktach Loreal jednak były w o wiele gorszym stanie po zabiegu niż obecnie. Jak widać i nad czym ubolewam od ostatniej włosowej aktualizacji moje włosy przeszły 4 cięcia jednak w maju zostały mocno wycieniowane na 3 warstwy ;( nie wiadomo po co skoro chciałam same końcówki podciąć. Ale włos to nie ręka i w końcu odrośnie:). Zdjęcie nie oddaje w pełni kolorów ale postaram się jakieś zrobione w świetle dziennym wrzucić na dniach. Jeśli chodzi o pielęgnację to aktualnie używam szamponów Sessio z firmy Chantal: jeden niwelujący żółte tony, a drugi z keratyną i do tego dochodzi maska kallos z keratyną do której dodaję czysty olejek arganowy. O szamponach i olejku zrobię osobny post:)


Jak zwykle pozdrawiam
MoonLight:)

5 komentarzy:

  1. Blagam, podetnij te piorka. Psuja caly efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie rozważałam to ale w rzeczywistości wygląda to o wiele lepiej i kwestia tego cieniowania to góra 4 miesiące i ich nie będzie:) będą ścięte spokojna Twoja rozczochrana;)

      Usuń
  2. Bardzo delikatne to ombre, ale ogólnie kolorek bardzo ładny ;) oj lipka ze Ci tak zcieniowali te włosy, mi moja fryzjerka zawsze odradza właśnie cieniowanie ze względu na krótkie i rzadkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszłam podciąć końcówki do innego fryzjera.. ten co robił Ombre pokręcił tylko głową, ale plus taki, że w miarę mi rosną te włosy wiec do końca roku powinno być już lepiej:)

      Usuń