Olej kokosowy OlVita

Olejowanie to wspaniały sposób na zyskanie blasku i elastyczności naszego włosia;) Olej kokosowy był pierwszym olejem jaki zastosowałam. Efekty z jego zastosowania nie były zbyt zadowalające, olej bardzo puszył moje włosy i powodował ich podsuszenie zwłaszcza końcówek. Co zauważyłam to im zdrowsze włosy  i bardziej wygładzone tym lepsze działanie oleju kokosowego. Inaczej sprawował się na włosach bliżej skóry głowy tu jego działanie było wygładzające, nabłyszczające zaś od połowy gdzie miałam rozjaśniane wcześniej włosy i bardziej zniszczone spowodował silne puszenie i wysuszenie włosów. Olej jaki stosowałam to:


OlVita; olej kokosowy zimnotłoczony Extra Virgin.

Stosowałam olej na suche włosy rozpuszczając w dłoniach sporej wielkości grudki. Bardzo ładnie pachnie kokosem. Lepiej sprawdził mi się w mieszankach olejowych z przewagą innych olejów o odmiennej wielkości cząsteczek.
Cena: 20pln/200ml

1 komentarz:

  1. polecam przepis na maskę nawilżającą domowej roboty z olejem kokosowym i miodem w proporcji 1:1

    OdpowiedzUsuń