Olej Alterra Massageöl Mandel & Papaya (Migdały i papaja)



To jest produkt który zasługuje na najwyższą ocenę według mnie jak do tej pory. Tak naprawdę to mieszanka kilkunastu olejów:

Skład: Glycine Soja Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Carica Papaya Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum, Limonene, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Citronellol, Farnesol.

Świetnie nawilża, dyscyplinuje, wygładza włosy jednocześnie lekko unosząc je u nasady. Początkowo stosowałam go na wilgotne włosy, a kolejne olejowania wykonywałam na suche włosy i nie zauważyłam większej różnicy. Jest to najlepszy olejek jaki do tej pory stosowałam dla mojego typu włosów. Ma piękny landrynkowy, owocowy zapach.  Nakładam go na noc, a rano zmywam szamponem Johnson&Johnson z rumiankiem oraz nakładam odżywkę Alterra granat z aloesem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz