Neril


Kolejnym skutecznym pomocnikiem w mojej pielęgnacji okazał się szampon  Neril firmy Garnier. Wspomaga procesy przeciwdziałające wypadaniu włosów w przypadku: podrażnienia skóry głowy, nieuwarunkowanego chorobowo zaburzenia procesu odżywiania włosów, silnego łupieżu, niedrożności kanalików włosowych.

Skład: aqua, sodium laureth sulfate, sodium chloride, capric acid, caprylic acid, carbomer, citric acid, cocamidopropylamine oxide, linoleic acid, linolenic acid, methionine, oleic acid, palmitic acid, PEG-7 glyceryl cocoate, polysorbate 20, sodium benzoate, sodium hydroxide, sorbic acid, stearic acid, zinc pyrithione, parfum


Zaczęłam drugie opakowanie tego szamponu. Po pierwszym użyciu sceptycznie podeszłam do tego specyfiku..zapach startych ziemniaków..biała budyniowa pasta po której włosy były skrzypiące i  splątane niemiłosiernie. Dopiero nałożenie maski  BioWax  Jedwab + Keratyna i rozczesanie włosów na mokro pomogło. Zapach potem przechodzi w bardziej ziołowy i staje się lekko wyczuwalną nutą w ciągu dnia. Po kolejnym użyciu włosy przyzwyczaiły się. Szampon nie obciążył moich włosów stały się sypkie, błyszczące i co najważniejsze przestały wypadać. Pierwsze opakowanie zużyłam stosując Neril codziennie do mycia głowy. Drugie opakowanie stosuję 2-3 razy w tygodniu aby podtrzymać kurację. Cena tego szamponu waha się w granicach 16-20 pln.Stosując go razem z wcierkami Capitavit oraz Jantar zauważyłam mnóstwo młodych włosków (baby hair).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz